Radar styrker teamet med Joakim Djurberg som markedsanalytiker

© Unsplash henrik jacobson

Bransjeinnsikt for beslutningstakere

Radar, en av de ledende strategiske rådgivningsfirmaene for bedrifter og beslutningstakere som påvirkes av IT, er stolte av å kunngjøre at Joakim Djurberg begynner som ny markedanalytiker med redaksjonell fokus.

Joakim har en imponerende bakgrunn innen journalistikk og har dekket den svenske IT-bransjen siden 2005. Han har etablert seg som en autoritet på området og har jobbet under kjente merkenavn som IT-Branschen, IT24, og fremfor alt Computer Sweden. De siste årene har Joakim oppsummert ukens hendelser innen IT-bransjen i det velkjente nyhetsbrevet Branschkollen.

-Vi er glade for å få med Joakim på Radars sterke vekstreise. Hans evne til å formidle kompleks informasjon på en tilgjengelig måte og gi leserne et helhetsbilde av bransjen har gjort ham populær både i bransjen og allmennheten. Med Joakim i teamet styrker Radar ytterligere sin posisjon innen strategisk innsikt for beslutningstakere innen IT-økosystemet, sier styreleder i Radar, Hans Werner.

I sin nye rolle som markedsanalytiker vil Joakim Djurberg fortsette å holde et våkent øye med IT-landskapet. Han vil følge både selgersiden og kjøpersiden av bransjen, og dette under Radars flagg.

-Sammen med Radars dyktige rådgivere skal vi ytterligere øke innsiktene for beslutningstakere. Jeg ser frem til å gi innsikt om markedsutviklingen, da beslutningstakere trenger god omverdensanalyse for å navigere i en vanskelig og uforutsigbar tid, sier Joakim Djurberg.

Joakims markedsanalytiske bidrag vil kunne leses regelmessig i Radars digitale kanaler – både eksisterende og nye.

Om Radar

Radar spesialiserer seg på innsiktsfulle analyser og veiledning for å hjelpe organisasjoner med å navigere gjennom det komplekse økonomiske og teknologiske landskapet. Radar betjener over 14 000 kunder i Norden og ble grunnlagt i 2007 av Hans Werner. Vi følger underliggende regulatorisk utvikling, markedsutvikling og teknologitrender som påvirker grunnlaget for IT-virksomheter. Radar har ca 25 ansatte med hovedkontor i Stockholm, Sverige, samt kontorer i Gøteborg og Oslo. Les mer på https://radargrp.com.